вівторок, 11 вересня 2007 р.

Розв'язуємо проблеми зі стилусом у КПК Asus A632

Отже, півтори роки тому я став щасливим власником КПК Asus A632. Ця машинка мені до сих пір дуже подобається швидким процесором, чудовими показниками роботи від однієї зарядки акумулятора, двома слотами під карти пам'яті, наявністю модуля GPS з відкидною антеною та автомобільного кріплення. Проте є у цієї моделі і свої недоліки. Я стикнувся з двома з них - поломкою фіксатора стилуса через що той постійно прагнув випасти зі свого гнізда, та мимовільним вимиканням КПК на свій власний розсуд. Заглибившись у Інтернет я знайшов здавалося рішення обох проблем. Для того щоб стилус не випадав зі свого гнізда, рядять надіти на нього маленьке гумове кільце, яке можна знайти розібравши звичайну газову запальничку. На стилусі є паз куди це кільце чудово сідає, і тепер стилус почав ходити у гнізді з зусиллям. Проте не довгою була моя радість, на днях при спробі витягти стилус я відчув, що він витягується зі значним зусиллям, потягнувши його сильніше я витяг його але без наконечнику, останній залишився глибоко у гнізді і достати його не було ніякої змоги. Після деяких роздумів, було прийнято рішення розібрати КПК щоб дістати наконечник і можливо придумати якийсь інший вихід з положення з фіксацією стилусу.

Отже, перед нами наш піддослідний. Трохи потертий за півтора роки активного використання.



Кладемо його екраном вниз, знімаємо кришку батарейного відсіку і виймаємо акумулятор.



Обережно виймаємо гумові заглушки.



Тепер по черзі викручуємо п'ять гвинтів, що з'єднують обидві половинки КПК.



Далі пробуємо акуратно відігнути круплення і розійняти обидві половинки. Червоними стрілками показано клямки корпусу.



І наостанок потрібно обережно вийняти шлейф GPS антени з роз'єму.



Тепер беремо окремо задню частину корпусу і відкрутивши три гвинти (показано стрілками) знімаємо шахту стилусу.



Готово. Діставши наконечник стилусу я вставив його на місце, але тепер для надійності зкріпив дві половинки краплею супер-клею. Гумове кільце з запальнички я прибрав взагалі. А для того щоб стилус фіксувався у шахті я взяв трохи ізоляційної стрічки, вирізав із неї підходящу смужку і намотав у тому місці де колись був зламаний фіксатор. Так як показано на фотографії.



От і все, тепер всі три частини потрібно уважно зібрати у зворотньому порядку. Ну і звичайно ж не забути вставити назад у відповідний роз'єм на платі шлейф GPS антени.



Що ж стосується вирішення проблеми з мимовільним вимиканням живлення КПК, то ця проблема часто виникає на екземплярах ранніх випусків через погане прилягання кришки батарейного відсіку. Для вирішення проблеми можна взяти наприклад звичайну карточку для поповнення рахунку мобільного зв'язку, вирізати з неї прямокутник рівний за розмірами розмірам акумулятора і підкласти його під кришку. Так як показано на фотографії.



Ну от і все, тепер КПК став майже як новий, втративши два свої найбільші недоліки. Звісно ж я змушений попередити, що якщо ви надумаєте повторити описане у даній статті, то будете робити це на свій страх і ризик, всю відповідальності за можливу поломку КПК ви несете самостійно, ну і звичайно ж повинні мати на увазі, що при цьому ви автоматично втрачаєте гарантію.кулинарные рецепты

Немає коментарів:

Дописати коментар