понеділок, 7 липня 2008 р.

Книга: Blender 3D Architecture, Buildings, and Scenery

З цього посту я вирішив розпочати публікувати у своєму блозі періодичні короткі рецензії до цікавих книг, які вдалося проглянути і на які хотілося б звернути увагу читачів. Звичайно ж всі ці книги, при бажанні, можна знайти в Інтернеті і завантажити, але з етичних міркувань посилань я звичайно ж приводити не буду.

Отже, 6 червня у видавництві Packt Publishing вийшла книга Алана Бріто Blender 3D Architecture, Buildings, and Scenery. Як вже можна здогадатися з назви, присвячена вона цікавій темі архітектурного моделювання з допомогою Blender. Бурхливий розвиток цього пакету з відкритим кодом для тривимірного моделювання та анімації не може не радувати, і за останні роки я вже по ньому бачив декілька досить цікавих книг. Але щодо застосування Blender в архітектурі ця книга здається перша.



Книжка має об'єм 329 сторінок, з них перші півсотні присвячені загальним принципам побудови інтерфейсу Blender та основам створення моделей. Дуже багато уваги приділено роботі з вершинами та логічним операціям. Безпосередньо про архітектурні моделі розповідь починається у четвертій главі. Описано як накреслити план поверху згідно розмірів і як потім побудувати стіни, зробити отвори для вікон та дверей, змоделювати перекриття. Декілька місяців тому я намагався моделювати інтер'єр маючи під руками лише туторіал по 3D MAX, зараз же передивляючись книжку розумію, що насправді багато чого робиться простіше. Окремо розповідається про імпорт DXF файлів у Blender.



У п'ятій главі йде мова про детальне моделювання вікон (рами та скло) та дверей. Шоста глава присвячена моделюванню меблів. Наступні три глави розповідають з матеріалами та текстурами. Далі йде розповідь про налаштування освітлення. Ця тема доречі як на мене є однією з найважливіших і найскладніших при моделюванні сцен. Окремо розповідається про застосування YafRay для рендерингу зображення.



Приємним сюрпризом стало те, що у книзі розповідається не лише про те як побудувати статичне зображення моделі але й описано методику створення анімації, зокрема як змусити камеру рухатися за заданою траекторією. І наостанок автор розповідає про постобробку згенерованого зображення у GIMP.



Загалом мені книжка дуже сподобалася. Причому я в черговий раз пересвідчився у правильності власного спостереження, що користь від книги є обернено пропорційною від її об'єму, тут дійсно все описано коротко але просто і доступно. Якщо когось цікавить моделювання інтер'єрів та будівель і вам подобається Blender, то рекомендую знайти цю книжку і почитати.

Packt Publishing

Реклама

Изготовление и поставка пластмассовые уголки - mskplastik.com,quicktest professional,ANNUNCI ESCORT Elite перевод.,формула 1 валенсия,ANNUNCI ESCORT Elite перевод.,формула 1 валенсия,