понеділок, 27 квітня 2009 р.

Книга: Sexy Web Design

У видавництві Sitepoint нещодавно вийшла книга Sexy Web Design. Автор - Elliot Jay Stocks. Мене завжди цікавили книжки про дизайн, хоча програмування, чесно кажучи, мені завжди давалося краще.


Відверто кажучи, книжка загальним об'ємом 177 сторінки не є таким вже откровенням і помітно, що розрахована вона більшою мірою на початківців.Є багато картинок, є пояснення принципів дизайну, багато розмов про юзабіліті. Але загалом, книжка звичайно корисна більшою мірою для того, що англомовні називають inspiration. В одному місці зібрані найпопулярніші ідеї і основні тренди веб-дизайну. Наведено приклади сайтів з реально sexy дизайном. Мені найбільш цікавою здалася 5-та глава, де автор розповідає про золотий переріз, правило третин, правила вибору кольорів та інші базові принципи дизайну, можливо тому, що сам я жодних художніх шкіл не закінчував.

Взагалі, всім кого цікавить веб-дизайн і хто не має великих проблем з читанням англомовної літератури - дуже раджу цю книжку. Для мене розчаруванням виявилося лише одне - у книзі описано лише, що робити, але не написано як робити. Технічних прийомів по використанню наприклад CSS тут немає. Мабуть і далі доведеться розбиратися у коді цікавих сайтів вручну. :(

Якщо не маєте забобонів щодо піратського контенту, то PDF файл можна легко завантажити з PirateBay: torrent

Немає коментарів:

Дописати коментар