неділю, 6 квітня 2008 р.

Phatch: пакетна обробка зображень

Декілька місяців тому я вже розповідав про пакетну обробку зображень. Але тоді я демонстрував все це на прикладі консольної утиліти ImageMagick. Нещодавно ж я наткнувся на чудову програму Phatch, яка також дозволяє працювати з великими наборами графічних файлів але при цьому має зручний графічний інтерфейс.



Завантажити
Програма написана на Python, тому можливо системі знадобиться ще завантажити декілька модулів, але це вже буде зроблено автоматично.

Офіційний сайт

Мені власне програма дуже сподобалася, все зручно й інтуітивно зрозуміло, крім того інтерфейс повністю перекладено на українську мову.программирование на языке ассемблера примеры задач

Реклама

экскаваторы в Белгороде,

6 коментарів:

  1. Що за переклад "меньше"? Так само було з перекладом вінди ХР на українську, при виборі мов була цікава мова "україньська"

    ВідповістиВидалити
  2. Цікава гра слів: Phatch->"пхетч"->пхач :-)

    ВідповістиВидалити
  3. а куди воно зберігає відредаговані файли?

    ВідповістиВидалити
  4. Додай дію Зберегти (хоча вона й сама її додасть якщо забудеш) і там у параметрах задавай куди зберігати

    ВідповістиВидалити
  5. без дії "зберегти" воно б і не спрацювало ніби...
    але параметри там я якось пропустив, не побачив. зате все-таки знайшов де папка з обробленим матеріалом причаїлась:)) - в тому самому каталозі, що й вихідна.
    досить оригінально вирішена програма, зразу й не схопиш...

    ВідповістиВидалити