вівторок, 26 лютого 2008 р.

Новини за 26.02.08: Adobe, Google, Chumby

Adobe Open Source

На днях фірма Adobe відкрила сайт з назвою Adobe Open Source. Після нещодавного зрушення у цьому напрямку від Microsoft це ще одна досить гучна новина. На цьому сайті можна знайти ряд відкритих проектів, які більшою мірою стосуються веб-розробки:

    BlazeDS
    Flex 3 SDK
    Flash Ajax Video Component
    Generic Image Library
    Adobe Media Gallery
    Adobe Source Libraries
    Tamarin
    Webkit
    XMP (eXstensible Metadata Platform)

Я далекий від думки, що Adobe націлилася на поступове відкриття своїх проектів. Чомусь мені здається, що вони просто хочуть здаватися білими і пухнастими, типу, а ось погляньте, ми теж поважаємо OpenSource. Наврядчи ми дочекаємося Linux-версію Photoshop, Illustrator чи Acrobat, у крайньому разі в найближчі декілька років. Я так думаю.

Google Summer of Code 2008

Компанія Google заявила про старт чергового (вже четвертого) сезону своєї програми Summer of Code. Нагадаю, що дана програма заохочує роботу студентів та аспірантів влітку над вдосконаленням відкритих проектів. Кожен студент завершивший виконання конкретного завдання, складеного представниками відкритих проектів, отримає $4500.

З 3 по 20 березня Google буде приймати задачі від відкритих проектів, а з 24 по 31 березня - заявки від студентів на бажання участі у програмі. До 11 квітня представники відкритих проектів мають відібрати учасників для виконання завдань.

Подробиці

Linux-девайс від Chumby

Chumby Industries анонсувала мультимедіа пристрій на базі Linux за $180. З його допомогою можна переглядати контент від різних постачальників. Наприклад можна дивитися новини та деякі програми від CBS, новини музики та кіно від MTV, можна дивитися погоду на weather.com, слухати онлайн радіостанції та ін.



Чесно кажучи я не зовсім розумію у чому реальний сенс цього девайсу, але все ж таки новина зв'язана з Лінуксом.

Подробиці

2 коментарі:

  1. Як на мене, то великим корпораціям типу Adobe є корисною частина open source проектів, які привернуть увагу частини розробників й до інших продуктів, але переводити існуючі комерційні продукти на безкоштовну (а тим більше open source) ліцензію - немає ніякого змісту. продукти й так є фактично бізнес-стандартом, і для заробляння грошей я не бачу причин не зпалатити UAH4700 за Photoshop, UAH3329 за Acrobt, UAH4800 за Illustrator чи UAH3630 за PageMaker, це не просто ПЗ, це інструмент для заробляння грошей. І на фоні виробничих затрат (і вартості робочих станцій і підтримки ПЗ) немає значення, купувати Windows, MacOS X чи Linux, варітсть приблизно однакова.

    Так, звісно, як фотолюбитель я б задоволенням скористався фотошопом (оскільки це й справді сама функціональна і ручна програма для редагування фото і зображень), але враховуючи ціну, я задовольнюсь безкоштовним Gimp (який об'єктивно менш функціональний). Якщо б я вирішив змінити професію, і почати заробляти гроші фотографією, я б купив Photoshop

    ВідповістиВидалити