неділю, 27 квітня 2008 р.

Створюємо електронні копії книг в Ubuntu

Чи часто вам доводиться робити електронні копії методичок, книжок і т.п? У мене час від часу з'являється така необхідність. У даній статті я розповім як маючи сканер просканувати необхідний вам документ і зберегти його у формат DjVu (або PDF).

Перш за все, нам знадобиться програма gscan2pdf. Встановлюється вона дуже просто, через пакетний менеджер.



Або, якщо ви як і я вже оновилися до Ubuntu 8.04, то можете встановити дану програму просто клікнувши тут.

Тепер достатньо просто запустити дану програму, увімкнути сканер і запустити процес сканування.



Особлива зручність полягає у тому, що gscan2pdf має функцію пакетного сканування і навіть дозволяє регулювати його швидкість. Подібна ж функція є у FineReader, коли я ще сидів у Windows я використовував для даної задачі саме його. Проскановані сторінки відображаються ось у такому зручному інтерфейсі який нагадує вже ставший класичним інтерфейс OCR програм у Windows.



Gscan2pdf дозволяє також використовувати програми оптичного розпізнавання текстів, такі як GOCR наприклад. Ну, а для того щоб зберегти проскановані сторінки у файл достатньо просто обрати File->Save PDF або File->Save DjVu, і ми отримаємо готовий документ.



Ось так все просто.

Реклама

Изготовление и поставка Пластиковый уголок - mskplastik.com,iphone tunnel suite,коврики в ванную комнату,коврики в ванную комнату,iphone tunnel suite,

Немає коментарів:

Дописати коментар